onsdag den 30. maj 2012

Mine "stiklinger" er blevet store.....

Så er mine små dejlige unger... mine "stiklinger", blevet store.


Dechen-Lukla´s Dharma

Ja - faktisk har de nu rundet de 8 uger, og de første to er allerede rejst ud i den store verden. Vi har fundet gode og dejlige hjem til dem alle, og vi er ret sikre på at de vil få det skønt med deres nye familier.


Dechen-Lukla´s Diki

Her bliver tomt.... og meget stille. Ingen hvalpe der piver om natten, men heller ingen små hvalpesnuder som vil snuse os i håret.


Dechen-Lukla´s Dorje

Jeg havde glædet mig til havehjælp - og det fik jeg sørme også... lidt ihvertfald. De har været flittige til at hjælpe med at luge græs imellem fliserne på terassen, og de flittigt flyttet rundt på grene og kviste som de kunne finde. De har været skøn skøn underholdning ♥


Dechen-Lukla´s Dhana

Haven er meget forsømt (ligesom bloggen) men den er i live.... Et par dage og lidt flittigt arbejde, så pynter det vist. Men sådan er det... det er ikke noget jeg kan bekymre mig over. For jeg har lige haft den mest fantastiske oplevelse - vi har oplevet og opvokset et kuld underskønne hundehvalpe ♥


8 kommentarer:

  1. Hvor er de hvalpe skønne :-)) Det er ikke til at forstå, at de allerede er 8 uger.

    SvarSlet
  2. Skønne hvalpe, de er ikke til at stå for. Der bliver vist tomt efter dem.

    SvarSlet
  3. Åhhh... hvor er de bare charmerende, der har helt sikkert været liv og glade dage på jeres matrikel. Dejligt at de nu er klar til at møde verden på egne poter og jeg er sikker på at I har givet dem den rette ballast til et godt hundeliv.

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget så nuttet som hundehvalpe, hvor er de bare kære :)

    SvarSlet
  5. Åhhh hvor er de bare søde, jeg kan godt forstå, der bliver tomt uden dem ;) kh og god aften Camilla..

    SvarSlet
  6. ak, ak, det må være svært at se dem rejse, hvor er de dog kære, skægt at de er så forskellige.

    SvarSlet
  7. Hvor er dine "stiklinger" smukke!

    SvarSlet
  8. Tak fordi I har givet vores lille stikling den bedste start på livet. Vi er sikre på hun vokser op og bliver til en smuk blomst som sin mor.
    Hun er RIGTIG god til at grave have :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.