lørdag den 14. januar 2012

Hjemmebag

Sikke en flot dag. Det må være på grund af vores Dronnings jubilæum - og dét har hun bestemt fortjent.

Desværre skulle jeg arbejde i formiddags, for det var lige dér lyset var smukkest, så jeg kom slet ikke ud med kameraet, eller fik set noget af Regentens karrettur i tv.


Derimod kastede vi os over at bage fastelavnsboller da jeg kom hjem over middag. Det var lige hvad vi trængte til. Vi er ikke til dén der slags man kan købe hos bageren fyldt med en masse fløde - men hjemmebagte.... de er bare skønne at have i fryseren.

Ja ikke alle nåede i fryseren - for vores mødre kom forbi til kaffe og hjemmebag. Det var rigtig hyggeligt.

Fortsat god weekend.

2 kommentarer:

  1. Heiasann:)
    Gratulerer med jubileet til dronning Margrethe:)
    De bollene ser nydelige ut...og fastelavensboller er min favorittbolle...:))

    Ønsker deg en riktig deilig søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlet
  2. Hej Susan

    Tak for din hilsen på min blog
    Give awaynèn er hos STJERNESYSLER, jeg har bare "reklameret" for den
    Kh Anja

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.